Strona 1 z 1

Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: N mar 11, 12 14:33
przez krzaczunio
Witam! Mam założone konto na UGU i konto e-mail na UGU. Próbowałem skonfigurować pocztę w Thunderbirdzie, niestety cały czas nie łączy się z SMTP (nie mogę wysyłać poczty). Napisane jest, że niby złe hasło, ale jestem w 100% pewien, że jest poprawne. Podaje wszystkie dane, jakie są przy moim koncie na UGU. Proszę o pomoc! EDIT: Nie pokazuje błędnego hasła, ale wyświetla się: "Połączony z mail.ugu.pl" i tak cały czas. Poczta się nie wysyła.

Re: Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: Pn mar 12, 12 11:03
przez percoz
Sprawdź czy możesz wysyłać pocztę za pomocą WebMail. dodatkowo podaj login którego dotyczy zgłoszenie.

Re: Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: Pn mar 12, 12 17:16
przez krzaczunio
Przez webmail działa. w loginie wpisuje poprawnego maila. krzaczunio@barlinianie.ugu.pl

Re: Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: Wt mar 13, 12 11:21
przez percoz
Jeżeli przez WebMail działa, to znaczy że problem leży po stronie twojej konfiguracji Thunderbirda. podaj swoją konfigurację (oczywiście bez poufnych danych takich jak hasło)

Re: Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: Wt mar 13, 12 12:47
przez krzaczunio
Dane po kliknięciu [wykryj ponownie]:
adres e-mail: krzaczunio@barlinianie.ugu.pl
_______________________________
Serwer poczty przychodzącej: POP3
adres serwera: mail.ugu.pl
Port: 110
SSL: STARTTLS
Uwierzytelnienie: Normalne hasło
_____________________________
Serwer poczty wychodzącej: SMTP
adres serwera: mail.ugu.pl
Port: 587
SSL: STARTTLS
Uwierzytelnienie: Normalne hasło
______________________________
Nazwa użytkownika: krzaczunio@barlinianie.ugu.pl

Gdy klikam [pobierz] wywala, że błąd związany z serwerem POP3 i odpowiedź mail.ugu.pl: (czyli po prostu nic dalej nie jest napisane)

Re: Problem z konfiguracją Thunderbirda

PostNapisane: Pt mar 16, 12 13:59
przez percoz
Twoja konfiguracja wygląda prawidłowo. Problem nadal występuje?